Showroom online z powodzeniem mo¿e byæ wykorzystany przez wystawców jako dope³nienie targów wirtualnych lub hybrydowych. Wirtualny spacer 360 po salonie wystawowym to ciekawy sposób na zapoznanie siê z produktem. Klikanie w kolejne obszary i odkrywanie ró¿norodnych tre¶ci jest niczym gra internetowa. Projekt wirtualnego showroomu zak³ada mo¿liwo¶æ obejrzenia produktu z ka¿dej strony, przybli¿anie i oddalanie obrazu, dziêki czemu mo¿na zobaczyæ, jak prezentuje siê z daleka lub obejrzeæ jego detale.
Zalety wirtualnych showroomów:
✔️ mo¿liwo¶æ bardzo dobrej prezentacji produktów oraz niezbêdnych dla klientów informacji.
✔️ wiêksza interaktywno¶æ,
✔️ wysokiej jako¶ci grafiki,
W naszej ofercie znajd± pañstwo: :
➔ wirtualne showroomy
➔ spacery wirtualne 360
➔ wirtualne stoiska targowe
➔ wyspy handlowe,
➔ systemy wystawiennicze,
➔ stoiska targowe
W jaki sposób wykorzystaæ showroom online?
Wirtualny showroom mo¿e byæ odzwierciedleniem sklepu stacjonarnego i zawieraæ te same produkty. Mo¿liwo¶æ odbycia wirtualnego spaceru uatrakcyjnia przegl±danie towaru i robienie zakupów. Jest to ciekawsza opcja ni¿ przegl±danie przedmiotów w „zwyk³ym” sklepie online. Ponadto wirtualna przestrzeñ wystawowa jest stworzona do tego, by u³atwiaæ klientowi zakupy. Informacje o produkcie s± podane jak na tacy – np. w okienku, które wy¶wietla siê po najechaniu kursorem na konkretny przedmiot
Zapraszamy na stronê:
www.eventlogistica.com